O tym, że największa organizacja
płatnicza na świecie po raz kolejny w swojej historii chce poddać znak
graficzny faceliftingowi, wiadomo było już kilka miesięcy temu, kiedy nowe logo
zaprezentowano. Jak dotąd jednak firma nie umieszcza go na swoich produktach
ani w przekazach reklamowych. Przynajmniej u nas, gdzie cały czas na wydawanych
kartach drukowany jest dotychczasowy znak, który wygląda tak:
Ale nowe logo organizacji pojawia się już w reklamach na innych rynkach. Oglądać je mogą np. kibice piłki nożnej, podczas piłkarskich mistrzostw rozgrywanych obecnie w Brazylii. Na bandach okalających boiska wyświetlane są plansze ze znakiem graficznym, który wygląda tak:
Jak widać zmiany nie są diametralne. Visa pozbywa się ze swojego logo jedynie żółtego koloru. Reszta pozostaje bez zmian. Prawdopodobnie więc już wkrótce nowy znak znajdzie się na plastikach także w naszych portfelach.
A tutaj polecam do obejrzenia
krótki filmik, na którym Visa przedstawia ewolucję swojego znaku graficznego,
od zarania firmy aż do dziś:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz