niedziela, 15 czerwca 2014

Visa zmienia logo

O tym, że największa organizacja płatnicza na świecie po raz kolejny w swojej historii chce poddać znak graficzny faceliftingowi, wiadomo było już kilka miesięcy temu, kiedy nowe logo zaprezentowano. Jak dotąd jednak firma nie umieszcza go na swoich produktach ani w przekazach reklamowych. Przynajmniej u nas, gdzie cały czas na wydawanych kartach drukowany jest dotychczasowy znak, który wygląda tak:
 



Ale nowe logo organizacji pojawia się już w reklamach na innych rynkach. Oglądać je mogą np. kibice piłki nożnej, podczas piłkarskich mistrzostw rozgrywanych obecnie w Brazylii. Na bandach okalających boiska wyświetlane są plansze ze znakiem graficznym, który wygląda tak:
 



Jak widać zmiany nie są diametralne. Visa pozbywa się ze swojego logo jedynie żółtego koloru. Reszta pozostaje bez zmian. Prawdopodobnie więc już wkrótce nowy znak znajdzie się na plastikach także w naszych portfelach. 

A tutaj polecam do obejrzenia krótki filmik, na którym Visa przedstawia ewolucję swojego znaku graficznego, od zarania firmy aż do dziś:


Brak komentarzy: